مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» راهکار پاناسونیک برای کاهش هزینه و زحمت مدیران IT در دانشگاه ها – 2


ما نمی خواهیم زمان و هزینه ای برای نصب اضافی صرف کنیم، آیا این امکان پذیر است؟

محدوده ی وسیع زوم و شیفت لنز و رنج گسترده ای از لنزهای آپشنال پاناسونیک، این امکان را فراهم می کند که بتوان ویدئو پروژکتور را در مکان های مختلفی از اتاق نصب کرد.

زمانی که نمی توان ویدئو پروژکتور را دقیقاً مقابل صفحه نمایش نصب کرد، قابلیت شیفت و تغییر مکان لنز می تواند نصب را آسان نماید. برای پروژکتورهای بزرگ در سالن های کنفرانس و تالارها، پاناسونیک تعداد زیادی از لنز های آپشنال خود را ارائه می دهد. با ترکیب لنز های آپشنال و قابلیت زوم/فوکوس قدرتمند، شما می توانید زوم و فوکوس ویدئو پروژکتوری که در سقف نصب شده است را به سهولت با ریموت کنترل جهت نمایش در سایز های مختلف، تنظیم نمائید.

علاوه بر این بسیاری از لنزهای قدیمی با مدل های جدید نیز سازگاری دارند. پاناسونیک مدل هایی با زوم دو برابری را نیز ارائه داده است. این امر موجب تنوع در قالب نصب و راه اندازی می شود. برای مثال برای داشتن صفحه نمایش 120 اینچی، ویدئو پروژکتور می تواند در محدوده ی 3.9 تا 7.8 متر از صفحه ی نمایش نصب گردد.

* در مدل PT-RZ370 (فاصله ی نصب در مدل های مختلف متفاوت است.)

نصب ویدئو پرژکتور

علاوه بر این اگر مدل جایگزین از تابع شبیه سازی پشتیبانی می کند، شما می توانید از ویدئوپروژکتور بلافاصله پس از نصب و بدون هیچ برنامه ریزی خاصی، استفاده نمائید.

پاناسونیک ویدئوپروژکتورهای مختلفی را برای نصب جدید پیشنهاد داده و راهکارهای مختلفی برای تعویض ویدئوپروژکتورهای قدیمی ارائه می نماید.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده